what about now'

2010-10-26 | 00:08:25
har slumrat i soffan till NCIS tyvärr och verkar som att vi har webdesign imorgon för inga livstecken från våran lärare om att vi inte har. fan då säger jag.
ska nog hoppa i säng, jobbigt när trötthet bara slår till sådär.
en snabb på fb blir det nog nu och sen någon blogg sen ska jag som sagt sova tror ja.

----
jag fastnade, och nu vill ja inte sova
som vanligt
sitter nog och hoppas lite att det ska komma upp
så lektionen är inställd och man får sovmorgon
men istället får jag väl köpa gratissms
och se mig omkring i kontaktlista för att höra
om någon krake där ute vet
och tacka för namnsdagsgrattiset jag fick av morbror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0