why do I care'

2010-10-04 | 23:56:43
Kom precis från duschen , har inte orkat plugga matte idag , ska kolla skins när jag skrivit klart och va på apu platsen idag .
så ser det ut , killen på factory va värsta scary . fick iaf sköna tider tycker jag , eller helt okej . från tio till fem .
problemet är bara bussar , eller hem går bra för då får jag BARA vänta tjugo minuter och hemma typ kvar i sex . men på morgonen är värsta failen kom jag och mamma på i bilen på väg hem . jag börjar tio och bussen härifrån går tio över åtta och nästa tjugo över tio . kul ! vad ska jag göra typ en och en halv timme innan liksom ..
suger att bo i bögsjö . aja löser sig väl ..

nu blire skins ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0