18/4

2011-04-18 | 22:57:03
Idag gick jag upp tidigt för att åka in till tandläkaren som sagt. Det gick ganska fort eftersom jag bara svara på typ några frågor och fick sedan ta riktigt fula profilbilder där man skulle le med tänderna. Ja, eftersom vi redan var i Kholm så skulle mamma på ombesiktning så i väntan på att det skulle "öppna" halv tio så drog vi med småbröderna för att äta frulle på Mc. Måste säga att jag älskar deras McToast. Käka frulle tog inte så lång tid iaf så vi hann svänga in på Willys och handla det vi skulle också innan vi for till besiktning.
Jag ---- min --------- så ---- idag så min hand var svullen ett tag plus att det fortfarande gör ont nu i vissa rörelser.
Väl hemma så gick jag ut och la mig på studsmattan för att läsa och det var himla skönt måste jag säga. Skulle egentligen försökt grilla idag med folk men jag med kontakter är nog ingen höjdare. Jennifer föreslog dock att vi skulle gå till Viala på fika och sådär. Jag blev iaf hemma tyvärr, jag somnade nämligen i badkaret ett tag och när jag vakna så var det dags för mat om jag inte minns fel.

Annars: Anledningn till att jag inte bloggat idag är för att jag inte haft lust, för att jag varit ute, men nog mest för att jag nämligen gjort en kalibrering (?) på min dator. Så nu tror jag att mitt batteri funkar normalt igen och jag är så jäävla glad. Måste tacka min syster för detta då det var hon som hittade det åt mig. Hoppas verkligen att det håller i nu!

Ska fixa lite med bilder och tidsinställda inlägg nu tills veckan och så. Man vet ju aldrig om man har tid till dator och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0