24/4

2011-04-24 | 23:52:28
Var hos morfar från typ ett kanske till halv sju eller något sånt. Det blev sill, köttgryta och glass med hallon, dock inte allting samtidigt. Fick sedan första påskägget som innehöll en peng och ett chokladägg eller va man säger. Jag och syster sa nämligen nej till påskägg med godis i iår så. Vi satt iaf ute hela dagen och åt och så. Körde även lite motorcykel eller vad man ska kalla det. Kom fram till att man blir töntigare inom vissa grejer när man blir äldre eftersom jag körde samma "motorcykel" när jag var liten och växlade till och med då. Aja, det har iaf varit himla trevligt där idag.
Kom hem ungefär vid åtta eller nio tror jag, eftersom vi svängde in på willys också innan vi åkte helt hem. Gick då ut iaf och träffade Nathalie, Victor och Niklas som hon var ute och gick med. Blev sedan en sväng till henne för en pratstund och vid tio var vi båda trötta så jag drog hem. Dock är jag fortfarande vaken eftersom jag redigerat lite bilder, kollar runt på bloggar och fixar upcoming inlägg.
Nu orkar jag inte mer för idag, så hörs troligtvis imorgon. Försöker ta vara på tiden då vi snart börjar bajsskola igen vilket jag inte alls är taggad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0