dance the night away'

2011-04-15 | 18:09:00
Eftersom jag blev hemma idag så har jag planerat något i denna stil:
  • städa/plocka på rummet
  • börja på Sandras design
  • pilla lite på min egen kanske
  • kolla klart på en film
  • kolla en ny film med mor (om hon vill/orkar)
  • gå och köpa godis eller chips. (något måste man ju förtära(?))
  • fixa ner ny musik (ska spotify bli konstigt som alla skriver?)
  • redigera bilder och sånt som ska få komma upp här på bloggen
Ja, det jag hade i huvudet nu iaf. Jag har redan avklarat ett bad som inte stod med på listan och nu ska jag få med mig mamma in till Vingåker där jag ska köpa något gott till kvällen.
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Varför blev du hemma? :)

Vad äre med spotify?

2011-04-15 @ 20:47:34

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0