'

2011-04-12 | 19:26:26
Jag har hunnit med att vara på flera ställen idag, både hemma i Högsjö, i Eskilstuna, i Katrineholm och även Norrköping. Mkt på en dag. Nu sitter jag iaf hos Nathalie i Katrineholm och här spenderar jag natten, har sovmorgon imorgon så skönt att få sova lite längre än om jag varit hemma. Vi ska snart kolla på film (Nathalie kommer somna) och sen klockan nio blir det desperata husfruar.

Minus: Internet funkar inte här och det suger balle. Få lite spacmer när jag inte kan blogga och kan inte riktigt plugga fullt ut heller känner jag. Men men ... Det löser sig.
Plus: Jag får låna Nathalies datorn för ett snabbt inlägg och en check på fb.

Ska försöka uppdatera mkt imorgon i skolan och ska även hinna med att göra några tidsinställda så det slipper bli tomt hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0