)

2011-04-13 | 12:21:47
Imorse när jag väntade på att gå till skolan så ringde det på dörren till Nathalies lägenhet. Men jag fattade inte ritkigt att det ringde på hos just henne men ändå smög jag till dörren för att kolla genom kikhålet och då stod det ingen där utan hos grannen och då sket jag i att öppna. En stund senare så ringde det igen och jag var på väg att öppna och samtidigt som jag är på väg hör jag nyckel i nyckellåset och dörren går upp. Ja där stod det två sotare som typ sa något i stil med "oj, vi brukar vara vana med att ingen är hemma". Ja dom kom in iaf och gjorde nått.

Nu sitter jag iaf i skolan och det vanliga internet funkar inte så jag snor ITs internet. Blir nog inte tidsintsällda inlägg och skit och jag inte göra det nu eftersom jag sitter som en bajs. Men det är bara bilder som får bli i dessa inlägg så kan lika gärna fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0