.

2011-04-22 | 01:30:13
Vi har traskat runt mkt idag. Från söder till stureplan typ, vet inte om det kanske inte låter så långt men det blev en liten bit iaf. Tråkiga med det är att jag har ont i fötterna men det skiter jag i för det var sthlm. Tyvärr så blev inte våra "punkter" vi tänkt gjorda eftersom Ben&Jerry's var borta i Gamla stan och uteservering typ orkade vi inte/hittade inget som fanns lediga platser/hittade inget som vi ville sitta vid. Men jag är nöjd ändå, jag hittade ett linne som jag var ute efter från Zara och jag har spenderat great time med Linda och Ellen så. Ja, annars då. Tåget gick hem 22.06 och innan de käkade vi på McDonald's bara för Pizza Hut typ stängde på centralen. Halv tolv typ så var vi i Kholm där syster hämtade upp och och skjutsade hem både Ellen, Linda och Linn. Här hemma var vi typ runt ett kanske.

Tror inte jag orkar lägga upp några bilder idag eftersom det är så många så det tar tid att lägga över. Så ska se vad jag har att göra imorgon. Ska även visa vad jag köpt (även fast ingen bryr sig) och skriva om händelse vi vart med om uppe i Stockholm.
Nu tror jag att jag ska vänta på alla bilder och sedan sätta på en film och sova. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0