fucking swedish!

2011-04-04 | 08:31:42
Min morgon kunde ju fan inte startat bättre. Försov mig så jag fick stressa upp och inte käka frukost. Kom ut i trapphuset och tappade mobilen i jävla sten/betongtrappa. Glömde min klocka som jag skulle ha till nationella provet. Sen när jag väl kom fram till bussen kom jag på att jag skulle till Nathalie efter skolan och har jag några grejer med mig? Nej , klart som fan jag inte har... Så då måste jag åka hem och sen in igen och det blir säkert sent. Ah jävla cp. Lite mer skit och nationella, jo jag slängde ju ihop resten igår. Jag har inge övat en enda gång, jag måste säkert läsa direkt från pappret tack vare att jag inte övat. Ah det kommer bara gå skit och det handlar inte ens om det som det ska. Mitt suger verkligen och jag kommer skämmas att stå där och läsa mig jävla skit jag har skrivit.
FAN JÄVLA SKITDAG. arg är jag ....



update: Jahopp, läraren var inte här så det blev inget jävla prov. Kanske tur det men ändå irriterande! En annan sak som också är väldigt irriterande är att mina gratis sms e slut och man får ett sms typ ah kanske runt nio sådär på morgonen som säger att dom tagit slut. Ah men då drar fanskapet pengar för de sms man skickat INNAN det där jävla smset. CP. Och eftersom jag bara skickat till min syster som också har telia så borde det vara gratis eftersom det har stått det innan. Nej men nu står det att de kostar 0, nått skit öre. Jävla damp. Skulle vilja hem och dö lite. bajsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0