here's the situation

2011-04-27 | 23:49:43
Första skoldagen idag sen en vecka typ, konstigt nog har lovet känns mycket längre och även fast jag var i Stockholm i tre dagar så har jag hunnit med ganska mycket ändå. Om mitt sommarlov blir lika bra som denna ynkliga vecka till lov vi hade nu så kommer jag nog vara happy. Fuskade dock lite i skolan idag och drog hem en halvtimme tidigare, fast vi gjorde egentligen ingenting men ändå. Kom hem fyra istället för fem så det var ju skönt, speciellt eftersom jag var skapligt trött. Somnade iaf inte utan käkade mat och gick sedan till Nathalie där jag var ett tag. Har kollat på tv nu på kvällen och gjort ett försök på att skriva en APU-uppgift, dessvärre har jag ingen aning om i vilken "form" som man ska skriva den i så det gör det hela mycket svårare.

Nej, nu innan jag får damp så ska jag gå och llägga hemtelefonen på laddning eftersom det ligger här bredvid och piper. Skapligt irriterande.
Imorgon börjar praktiken med så kommer bli sen update om jag ens orkar över huvudtaget. Försöka slagga nu iaf. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0