home.

2011-04-29 | 17:20:57
Jag är hemma och klockan är 17.17, jag har till och med varit hemma sen typ tio i fem. Jag drog nämligen in till Nathalie igår i Kholm och eftersom hon började sju idag så ja kom jag väldigt tidigt till praktiken. Men det resulterade ju i att jag fick sluta tidigare så det var ju ett plus iaf. Därför det inte blev några bilder igår heller, eller inlägg överhuvudtaget. Inte blir det de idag heller eftersom jag ska klä på mig för att åka in till Vingåker igen och träffa Nathalie och Kajsa. Fast får se hur det blir med det btw, eftersom jag måste ta 21.10 bussen tillbaka eftersom jag inte har någonstans att sova, haha. Aja, jag får väl ringa och höra.
Nu ska jag röra mig. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0