I guess, I'm to blame

2011-04-10 | 21:46:09
Imorgon har vi tydligen prov i ett ämne och just i detta ämne (småföretagande) har jag verkligen inte orkar brytt mig och inte lyssnat ett skit, samt inte jobbat något. Ja, så nu kommer då detta prov då man ska räkna moms, pålägg och exklusive och inklusive, ja allt vad det är. JAG KAN INGENTING! Jag fattar ingenting och jag kommer få IG och jag kommer INTE göra omprov. Allt detta känns inte så roligt men det är vad man får betala när man inte uppmärksammat. Ska försöka få mig en genomgång av Jennifer imorgon så jag iaf fattar lite kanske, då kan det ju alltid finnas en liten chans till ett g.

Nu har jag överfört lite nya filmer som jag fått av Jennifer också till datorn från hårddisken, så ska ta med mig datorn och kolla en film med mor min. Inte så himla pepp för att gå upp imorgon. Dock ser denna vecka ganska soft ut. Eskilstuna tisdag = ingen skola. Sovmorgon onsdag = ingen idrott. Nationella svenska torsdag = ingen praktik. Norrköping fredag = ingen praktik. Sover den mesta delen hos Nathalie än så länge och i helgen ska vi hitta på något skoj har jag bestämt. Ja sen e det stockholm som gället veckan efter det. Woho, det känns bra när man skriver det såhär. (alla dagarna alltså, inte bara sthlm)
Nej, dags att röra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0