monday'

2011-04-04 | 00:19:05
Nu har jag slängt ihop ett pm till nationella imorgon och även slängt i lite mer onödigt svammel till sjävla redovisningen i nationella. Kommer gå skit, woohoo. Vet inte ens hur långt det blir, knappast fem minuter iaf. Skit samma, orkar faktiskt inte bry mig.

Annars då. Jo, jag skulle egentligen platta håret för att se hur det blev. Har nämligen klippt och färgat idag och eftersom jag är så himla rolig så kan jag langa skitdåliga för och efter bilder om en stund.Tror jag alltså skiter i att platta i håret, inte har jag visat det jag fick av syster för typ en vecka sen heller som jag sa. Nej, nu ska jag fixa bilden sen ska jag vara töntigt och kolla ett avsnitt av livet enligt rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0