my life'

2011-04-17 | 21:23:42
Mitt internet suger. Min dators batteri suger. Imorgon suger. Mitt humör suger. Hela lovet kommer suga om Ellen förblir sjuk. Du suger och jag suger. Allt suger.

Jag är ganska duktigt som har lyckats pricka in en tandläkartid klockan åtta imorgonbitti då det är lov också. Eftersom det är i Katrineholm också så blir det längre än om det skulle vara i Vingåker liksom. Efter lovet måste jag rensa min dator för att sedan lämna in. Ja, det suger. Min dator är mitt allt om man kan säga så. Oftast har jag hela mitt liv på mina datorer men alla bara sviker mig hela tiden och allt eftersom så raderas allt. Denna dator kommer säkert bli borta runt en månad eftersom allt går så segt. Jag måste även betala med pengar som jag inte har. Jävla mig och jävla tekniska grejer. Jag skulle vilja vara oberoende. Jag har tappat. Det här suger. Allting går så jävla dåligt hela tiden.
Nu ska jag sluta. Förlåt ...

jag skulle vilja gråta
men jag kan inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0