sleep all day'

2011-04-03 | 11:31:36
Skulle ju köpt skor igår på Scorett. Det gick skit, det fanns bara 38 kvar tydligen och dom visste inte när dom skulle få in i 36 eller. Bajs.

Hos Ellen igår hade jag skoj dock är det inte lika roligt idag. Drack på nästan helt tom mage och det straffar mig idag. Fördelen med det är ifs att min mage för första gången på flera år skulle jag tro är helt fucking platt. Jag vart så fascinerad av det att jag faktikst tog kort på det. Haha!
Idag kommer jag bara ligga död. Tyvärr så har jag inte tid med det eftersom jag har nationella imorgon och jag är inte klar. SUCKS. Sen vill Nathalie att jag ska komma in til henne men det vettefan om jag kan. Kommer typ spy galla på bussen... Kanske dags att sätta igång, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0