sparkle'

2011-04-16 | 10:00:59
Ska upp och käka frukost med mor nu. Har under morgonen fixat bilder från igår som jag ska roa er med. Har även fixat lite ny musik, dock hann ja inte så mkt jag ville tills spotify cp men det funkar nog sen.
Annars idag så ska jag in till Jennifer på lite chillkrök tror jag? Spenderar även natten där hoppas jag. Innan så ska jag, mamma och Jason äta pizza på Salambo. Eftersom det bara är vi tre hemma denna helg, för både William och Bella är borta hela helgen så skulle vi göra något tsm eller vad man säger. Egentligen skulle ju inte jag heller vara hemma denna helg men morsan var snäll och lät mig hoppa på med deras pizza. Haha.
Nej, hörs sen efter frukost. Nu ska jag kila iväg till köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0