take a look at me now'

2011-04-13 | 15:44:39
Wiiho internet funkar! Dock är det ganska seg överallt förutom i köket men det funkar iaf så.
Sitter här och är verkligen ASHUNGRIG, så hungrig att jag har lust att dra en pizza eftersom Nathalie inte kommer hem förens  vid fem eller sex. Sen kommer det ta tid efter det eftersom det tar tid att handla och laga mat. Shit, jag kommer svälta alltså.

När internet ändå är igång kan jag lika gärna ta och förklara mitt humör för jag tror säkert att folk har börjat undra.
Jo såhär är det. Jag är bara allmänt trött på allt och alla (ingenting personligt, så ingen behöver ta åt det. För det är inte ni det är fel på) så jag går runt som en bajs och framstår säkert som depp eller tjurig. Dock är fallet inte så, utan jag är tom och känner ingenting, allting typ suger och ja. Eftersom jag även tycker som jag tycker så har jag blivit otroligt dryg och gör inga gubbar på sms (till dom som jag smsar med). Varför göra en glad gubbe när man inte är glad? Nej men det kommer fram några ändå för att inte verka allt för tjurig. Men iaf, förklaring. Ni ska inte heller ta åt er (även fast det kanske inte är så lätt att inte göra) när jag är så dryg som jag är, men detta bara för att jag är så trött på ja det mesta. På folk. Det här är fortfarande inget personligt och egentligen så vet jag ju att jag inte är trött på er (som man kan tro när jag skriver som jag gör) utan bara att jag är allmänt efter och seg typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0