they don't even know my name

2011-04-10 | 02:02:20
Nu har de folk som varit här dragit och jag har hunnit släcka ner och lagt mig i sängen. Jag vet inte riktigt varför det är så jobbigt att vara själv här idag, inte heller vad jag är rädd för. Det är ju såhär det skulle vara om jag bodde själv, flyttat hemifrån alltså. Vet inte om det är bara just idag, bara för jag känt behov av att ha någon här. Kan inte ens förstå att jag fick/får sån panik över att vara själv (här?) när jag annars tycker om att vara ensam typ. Nej, nog om detta kanske. De som läst har nog förstått nu att jag inte skulle vilja vara ensam, haha.
Tönt idag ..

lite fula bilder på köpet också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0