they should have warned you'

2011-04-16 | 11:58:06
OOOH, ni e jag lite glad på min dator om den håller sig kvar. Jag lät batteriet dö helt och än så länge så är det ingen skumt (den laddas). Hoppas den vill som jag vill när laddningen e klar också.
(UPDATE: NEJ MIN DATOR VILLE INTE SOM JAG. SÅ VARA MED DET. BAJS. HATAR IGEN. SÅ NU SKA JAG GÅ OCH DÖ.) typ...
En annan sak som gjorde mig glad var att det gick att fixa musik från youtube på ah ett sätt hehe. Så jag fick en låt som jag har varit ute efter ett jävla tag.
Ska klä på mig snart tror jag och packa en väska om man ska till Jennifer. Om jag hinner så ska jag pilla mig in på Sandras blogg med om inte mamma säger att vi ska åka snart. Vilket jag inte hoppas att vi ska eftersom jag inte är hungrig haha.

en redigerad jag från igår. lite cool var jag ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0