today.

2011-04-14 | 07:41:45

Hello!
Vaken nu, sitter och väntar på att klockan ska bli åtta då jag ska klicka hem saker från HMs nya kollektion till Nahalie eftersom hon är iväg och jobbar. Efter det måste jag stressa som fan för att klä på mig och gå till skolan för att ha nationella prov i svenska. Ja, det vet jag inte riktigt hur det ska gå. Jag läste alla texter igår faktikst men det är just att man ska veta vad man ska skriva om som inte är så lockande. Får väl hoppas att det finns någon uppgift som verkar helt okej.
Efter nationella iaf så ska jag hem till Bögsjö men sedan in igen för att sova hos Ellen. Shit vad jag sover borta, haha. Imorgon bär vi ju av till Norrköping med klassen så. Nej, nu ska jag ta efter i lite bloggar innan jag ska stressa vidare. Hörs hemma skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0