we can't run away

2011-04-14 | 20:17:19
Hejhej.
Just nu sitter jag hemma hos Ellen. Hon är i duschen för tillfället så jag passar på att sno hennes dator.
Lite snabbt om idag kanske bara för att få till ett inlägg. Jag åkte med Emma hem efter nationella, eller jag hoppade av vid Hacksta där jag sedan åkte med Hasse, mammas jobbarkompis, som ändå skulle hela vägen till Högsjö. När jag väl kom hem så hade jag ungefär 40 minuter på mig att duscha, packa väskan och äta något. Men jag hann, så snabb som jag är. Tog bussen in 12.08 iaf och väl framme så satt vi (Jag, Ellen & Sandra) på McDonald's med en glass typ. Gick sedan till Ica Nära för inhandla lite pringles. När vi väl var hemma hos Ellen sen så somnade jag typ en och en halv timme och när jag vakna så hade Ellen lagat mat. Taskig jag är som somnar ifrån henne och speciellt när jag skulle hjälpa till med maten, haha. Trött var jag iaf.
Imorgon känns som att bli en lång dag, kommer tydligen inte hem från Nrkp förenst halv fem och då ska jag hem till Högsjö för att hämta/lämna grejer för att sen åka in till Katrineholm igen till Nathalie. Sen kanske vidare till Vingåker om det blir fint väder och grilla eller något, annat stannar vi nog och hittar på något skoj hemma hos henne. Ja så ser det ut iaf. Så mycket update kommer det nog inte förekomma.

Ellen har smygfotat. Såhär snygg e jag när jag sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0