wednesday'

2011-04-06 | 16:12:08
Hemma!
Måste säga att det är supermysigt hemma hos Nathalie men det är något med att vara hemma såklart också. Idag har varit en jobbig dag, jag körde nationella svenska och fick 4 minuter och 19 sekunder. Så inte sådär toppen precis. De andra tyckte att det var bra alltså hela grejen medan jag stod där framme och skämdes för det var så dåligt. Inte nog med detta utan på öfan sen så fanns det ingenting att göra eftersom inte internet fungerade, tills slut drog jag därifrån med Jennifer och Elin för att hinna med en tidigare buss. Lite onödigt för mig att sitta i skolan och glo, ta en buss till vingåker för att sedan vänta på en till buss till högsjö 50 minuter senare. Nej tack. Ingen bra dag hur eller hur, men idag behöver man inte vara glad.

En bild bara för att



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0