you got me in the middle'

2011-04-11 | 22:45:53
Har spenderat min dag hos Nathalie. Hon bjöd på mat, vi cykla en bit och sen satt vi ute i solen ett tag. Kvällen slutade med att vi hade damp vid datorn och det var nog bara vi som tyckte att vi var roliga. Baka negerbollar hann vi med också och istället för att bråka om vem som fick den sista så bråkade vi om att vi ville äta minst. (dåligt formulerat.) Jag kom hem en bit senare än jag planerat så det blev inget plugg för mig inte. CSI och Superstylisten Jonas blev det istället.

Nu ska jag läsa igenom alla bloggar som jag skitit i nu ett tag, sedan kolla klart filmen från igår och om jag fortfarande e pigg så ska jag överväga film/stylisterna/skins. Ja, återstår att se. Egentligen skulle jag behöva sova tidigt kanske för imorgon bär det av till Eskilstuna sj(k)ukhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0