you lost something'

2011-04-28 | 19:35:59
Praktiken idag var helt okej, jag släpp nämligen vara på fryser vilken e det tråkigaste och jobbigast. Dessvärre så har jag svurit som tusan idag då jag blev arg på att allt gick så illa, dock tyst för mig själv. Tur det  nog för annars hade det nog kastat ut mig med huvudet före ur butiken. På lunchen gick jag med Elin & Maja och åt på Joans. Gott och asmätt blev jag.

Nu kom jag nyss från affären där vi hämtade ut mitt/vårat HMpaket. Så har stått och testat sakerna jag köpt och är typ helt okej nöjd. En bh som jag köpte var lite dum men sitter ändå inte fel eller så och sen att HMs jeans måste vara askonstiga. De jag köpte i butiken för ett tag sedan tog jag 28 i (skitstora) så jag beställda två par till i två olika storlekar i två olika färger. Så nu kom det hem ett par mörka 27 och ett typ mellan 26 och jag kunde ha båda vilket e skitkonstigt, speciellt när båda fortfarande är stora. 26 tycker jag borde vara för smått och verkligen för små i benen då dom e apstora. Jag själv tycker iaf heller att det var så stor skillnad mellan 28orna och 26orna, haha. Aja, dom sitter iaf så skit samma.
Kan väl visa lite pics sen bara FÖR ATT JAG TYCKER DET ÄR KUL även fast ingen bryr sig. Min blogg. Hehe
HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Maja

ja hårinpackningen är skitbra! Eller det känns lite som att håret blir längre men det kanske är för att topparna blir friska som ger det intrycket? Vet inte riktigt, men är nöjd i alla fall ;)

2011-04-28 @ 21:07:07

URL: http://msla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0