you take the breath right out of me'

2011-04-09 | 19:47:16
De kompisar jag fick hit var Erna och Sara. Jag och Erna gick och köpte billiga vindruvor och lite godis. Haha, jag tvingade hit henne tidigt eftersom jag typ fick panik av att jag var så himla ensam. Nej fan, tjockisen här (jag) är sugen på chips så nu ska vi kila iväg till ah vad det nu heter och köpa. Sen blir det som sagt, tror jag, körslaget.
För övrigt blir det inte så mkt bloggning när jag är i katrineholm, eftersom mitt internet funkar så dåligt (har itne med datorn nu) och att på nathalies datorn är det så knepigt med bilder och så. Ah iaf, ska se hur det blir. Kommer nog komma ett och annat inlägg sen ikväll iaf, då jag är ensam. Bajs, jag som ville ha sovsällskap ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0