yours to hold'

2011-04-06 | 23:49:44
Har suttit och pulat lite med både Nathalies och Julias designer idag, eller ja det vara bara lite småfix men ändå. Har iaf blivit sugen på att ändra min eftersom att den är så jävla tråkig och ful men jag har inga ideer. Har en tanke på en header iaf men sen med bakgrund, färger och allt sånt där är helt blankt i huvuder på mig. Får tänka lite och se om jag kommer på något skoj, nu tror jag iaf att jag inte ska påbörja något.

Sov förut på dagen, var så jävla trött när jag kom hem så efter maten så gick jag och la mig och sov. Bad mamma väcka mig vid sju alltså en timme efter, ja två timmar senare så kom hon och väckte mig iaf eftersom jag inte vaknat av de 8 missade samtalen och 6 smsen jag hade. Lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0