*

2011-08-07 | 11:21:04
Sitter på bussen påväg hem , vet inte riktigt hur jag ska klara av både idag och morgondagen. Bakis är jag inte utan jag har bara Sovit som en kratta dessa två dagar och speciellt inatt. Så idag skulle ja egentligen behöva sova nu såhär på dagen för att orka Med imorgon så denna måndag inte blir som den förra. Men istället måste jag tvätta , göra en jävla matlåda och sedan följa med På bio bara för att ja måste hämta alla mina grejer som jag har hos ellen. Kommer inte hinna med något sova idag inte känns de som.. Annars så har min mobil tydligen spelat ett sprätt , sen igårkväll så har ja inte kunnat fått några sms och vissa jag skickat har inte kommit fram men nu helt plötsligt har ja fått tre stycken så antar att de hoppa igång igen. Måste testa, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0