2011-08-23 | 18:01:38
Sitter i bilen på väg hem från huvudstaden just nu , suger lite. Att åka härifrån där man mår bra , plus att skolan börjar imorgon. Inte skoj de inte , visserligen är jag van vid att gå upp tidigt eftersom ja slutade jobba så sent som i fredags. (gjorde mig absolut ingenting) men sen har jag även gått och blivit sjuk , det började redan i torsdags då ja vaknade med ont halsen. Ja , sen har de väl bara gått utför. Dock är de värst på morgonen och kvällen. Jag som liksom aldrig blir sjuk sp fick ja denna tidpunkt när vi skulle till Stockholm. Men inte har jag deppar eller suttit still för de! Aja , jag och syster ska iaf upp hit väldigt snart igen för lite inbokat. Känns bra och hoppas på det bästa. Ja , det var väl de , återkommer imorgon eller ikväll beroende på vad jag har tid med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0