wanted more'

2011-08-08 | 21:19:53
Har precis lagt in helgens och alla andra bilder från mobilen till datorn nu. De mesta kommer säkert upp imorgon om det inte blir så att jag spenderar min tid med Nathalie som jag verkligen hoppas på. De var allt för länge sen. Men annars så ska ni (nog mest jag som kollar haha) få se många bilder när jag har tid. Togs en hel del i lördags när jag och familjen var på Sagostigen. Jag och lillebror gick loss på att de där med att vara med på bild, haha. Men kul hade vi. Annars i helgen så har jag för första gånger varit på krogen, Harrys blev det. Sen var jag och tre andra finisar på öltältet en sväng på lördagen och igår så blev det bio med mor och bröderna. Så har hållit igång hela helgen kan man säga. Gör inte mig nått. Nu är jag iaf inne på min nästsista jobbvecka vilket faktiskt e lite tråkigt, jag trivs där och har kul. Visst att de är jobbigt att gå upp och så ibland men faktiskt inte så farligt. Ja som ni också märker kanske så har jag för de mesta slutat med de här att skriva, det är inte kul, finns ingen tid och nej. Så därför kör jag på mkt bilder istället vilket jag tycker är kul. Mycket roligare att kolla tillbaka på.
Nu ska jag fixa lite innan jag ska sova, så hörs troligtvis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0