we are all born superstars'

2011-08-22 | 09:24:01
Heejsan!
Jag har det bra här uppe i Stockholm. När vi kom upp i lördags så åkte vi till farmor & farfar där vi blev bjudna på lunch och fika. Vi kom kanske därifrån runt sex och då bar de av till morbror. Här drack vi lite cider och spelade kort och så vidare, trevligt. Igår så åkte vi till Gröna Lund och gick där nästan till stängning, fast det vara bara bröderna som åkte men det var skoj ändå. Jag skaffade mig en ful bränna, blev påkörd och fick en käftsmäll så. Vi hade tur med vädret iaf, att det var soligt och fint hela tiden. Idag var tanken att vi skulle gå i Gamla stan men vädret var inte på våran sida idag så jag, syster och mor tänkte gå och shoppa lite här istället. Vi ska även kika förbi en tatueringstudio för att se och sen hoppas vi på att besöka våran gammel farmor. Ja, så ser det ut. Nu ska jag ta mig upp och göra mig redo. Hörs.

bjuder på en bild från någon helg sen. två fina tjejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0