a change'

2011-02-24 | 18:59:27
Haha, hos Erna händer det mycket. Jag kom hit, sa att jag behövde plocka mina ögonbryn lite och typ att jag ville att hon skulle platta mitt hår. Ja, jag åkte på mer än så. Nu efter ett tag har hon plockat/målat mina ögonbryn lite, plattat mitt hår och slängt på mig smink. Ska ju inte säga att det är dåligt för allt vart ju ifs bra och det var ju himla snällt också. Dock så kan jag ju inte påstå att jag varken är snygg/vacker/söt men det blev bra iaf. Ni kanske hajar även fast jag suger på att förklara.
Ska snart börja dra oss mot Felix tror jag, så ska avsluta.

såhär ser jag ut efter min make over med erna. hehe (ser lite rulig ut sådär genomskinlig. nej mitt hår e inte orange. och ah, ful min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0