and never come back'

2011-02-04 | 16:07:29
De va då typiskt. Jag valde att ta ett bad först förut men när jag väl står där och ska sätta på vattnet så kommer det inget vatten. Då var det avstängt för dom höll på med något här, så jag gick och la mig, ställde klockan på tio i två. Men jag vaknade halv fyra utan att ens hört alarmet. Så hoppa i duschen då så kom därifrån nyss.

Ingen mamma hemma heller men jag hoppas hon köpt allt det jag skrev på inköpslistan som var till mig. Troligtvis inte för hon e lite trög. Nej, nu ska jag läsa alla bloggar .


jag är ju så jävla trött och även fast jag sovit är mina ögon helt röda. vilken nog inte syns på bilderna eftersom de är tagna med camen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0