be polite'

2011-02-06 | 23:12:29


jag hoppas på att det är avsnitt som jag inte sett.
update: typiskt, CSI NY var ett avsnitt jag redan sett.

Nu såhär på kvällen har jag kollat på filmen på trean , We are Marshall. I helhet verkar hela filmen typ deprimerad, så antagligen borde den ha ett happy ending för att inte var helkass. Fast den var ju trots allt based on a real story så, plus att happy endings oftast inte är min grej faktikst.

Helt över till annat - denna vecka och enda fram till lovet verkar det vara mycket att göra. Känns som att de flesta lärarna har satt det mesta precis innan sportlovet. Skulle egentligen behövt träna till ett prov som vi har på tisdag men så har det inte blivit. Så det får bli att jag pluggar till det dagen innan, som vanligt ungefär. Måste även börja på en APU-uppgift som ska vara inne snart. Usch vad allt plugg inte e kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0