birthday'

2011-02-01 | 14:37:32
Sitter på sista lektionen nu som är engelska, eller har egentligen en efter men det är mentorstid så kan väl inte direkt kalla det för lektion så. Skulle tränat till nationella prov denna lektion men läraren sparka ut mig och sa att han hade ett papper för lite eller något. Ah blir väl soft ändå att bara sitta, lite segt kanske bara.
Frågade mamma iaf om jag kunde åka med Stefan hem så jag slipper vänta i vingåker. Hoppas det för då kommer jag till Nathalie fortare. Hihi.
Ikväll ska jag iaf kolla tv om jag kommer hem skapligt, det e ju cougar town och the middle idag så. Nej, hörs ikväll.


kanske inte sådär asbra bild hah men iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0