blue air'

2011-02-07 | 23:23:00
Glömde förut säga föresten att jag fick en tandläkartid idag, en till, i Vingåker. Fem minuter innan min intervju på torsdag, så typiskt. Mamma ringde iaf och fixade en ny tid, så nu blev det den 10 mars istället. Halv nio eller nått, oh fuck kom jag på nu att det var ju inte heller bra. Det var ju på en torsdag det med, samma vecka som praktiken börja. BAJSA, börja med otur nu när alla mina läkarbesökstider låg så bra förra terminen. Aja, det går ju att lösa men.
Har även skickat mail till våran webbdesignlärare idag för att kolla om vi har lektionen imorgon, till svar fick jag "det tror och hoppas jag", riktigt hygglig svar till oss som åker buss. Men känner jag henne rätt så kommer hon vara i skolan, för hon verkar ju typ skolkär ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0