boring'

2011-02-09 | 11:23:05
Egentligen skulle jag hem till Ellen efter skolan igår, men eftersom hon var "sjuk" eller alltså inte låtsassjuk utan typ konstig i kroppen så var hon hemma. Tyvärr så antog jag då att hon skulle vara sjuk hela dagen, men så hörde hon av sig när jag stod och väntade på Vingåkersbussen. Då hade jag redan fixat skjuts hem från Vingåker till Högsjö och bestämt att jag skulle laga mat hemma, så vi ändrade våran tisdag till nästa vecka istället.

När ja kom hem iaf så gjorde jag kyckling med hemmagjorda klyftpotatisar och fixade grönsaker till det. Sen satt jag lång stund vid matbordet eftersom jag var så jävla mätt. Skulle egentligen gjort lite saker igår. APU-powerpointen, men gjorde jag det? Nej. Fotat? Nej. Och så var det nått mer som jag inte kommer ihåg nu. Fast jag började iaf plugga till provet som är imorgon så det var ju iaf bra. Tog även med mig mamma in på rummet för att kolla lite studentklänningar till syster. (som jag egentligen skulle lagt upp igår, ber om ursäkt syster).
Istället somnade jag lite halvt i soffan till House tror jag det var och sen försökte jag hålla mig vaken till Cougar town & The middle. Som jag lyckades med och sedan direkt i säng. Så va dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0