cause you are amazing'

2011-02-20 | 21:11:51
Sitter och kollar lite halvt på Hancock som går på tv nu. Känns som att det inte blivit så mycket bloggande idag men vad gör det. Har knappt suttit vid datorn sen imorse. Var ju nämligen ute på promenad, sen kom jag in och hann fixa några bilder jag tog innan jag och mamma åkte in till Vingåker för att köpa pizza. Ja, sen har jag suttit framför tven sen dess, kollat på One tree hill, Cougar town-reprisen, Shear genius (något sånt) sen Top model, Bones och ah nu filmen. Från halv fem med andra ord, haha.

Senare om jag är vaken vilket jag förhoppningsvis är så ska jag försöka visa en någorlunda bra bild på mitt hår och skriva/förklara lite. Sen även langa lite andra bilder och sen vare något mer som jag naturligvis glömde. Aja, skit sammaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0