classic case'

2011-02-06 | 18:41:40
Måste säga att färga håret rött är nog det bästa jag gjort med mitt hår på länge, jag gillar det verkligen. Problemet är bara att jag har tvättat det två gången (haha) och jag tycker att jag har tappat jätte mycket färg (som jag egentligen vet att rött gör) så jag tycker nästan att det ser brunt ut. Eller blir man bara blind ? Någon som vet, svara gärna. Hehe

På tal om annat så har jag typ bara gjort ingenting idag, slängde ihop en mosaka eller vad det heter förut, till mat alltså. Så det är väl det ändå skrivvärda jag har gjort idag. Kollar på tv nu iaf och så ser nog resten av kvällen också ut.


Kommentarer
Postat av: maja

jag tycker mitt hår också blir brunt på en gång.. skitirriterande

2011-02-06 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0