complaints'

2011-02-19 | 19:44:51
Har väl inte känt mig något vidare sen jag kom hem, fryser hela tiden fortfarande. Känns som att de hållt på i över två veckors tid, så snälla, gå mot varmare tider! Nu ligger jag även har med ont i magen efter jag har käkat. Jag har även ont i ena höftbenet tack vare att en Linus som typ legat/hängt på det igår. Alltså jag satt i en fåtölj och han på armstödet och när han dansa så gled han ner så jag fick han typ över mig. (Till den som trodde något annat konsigt, man vet aldrig.) Jag har även lite tankar i huvudet idag, kändes som evigheter sen men dom kommer väl försvinna lika fort som dom kom. Det ekar lite iaf, och det "den" säger är jag fullt medveten om. Fåååår panik.
Men men, inte fan är det lätt ibland. Nu ska jag chilla lite med mina klagomål så ska jag kolla klart på filmen jag började på innan maten.

Det är så lätt att ljuga. Om det.
Det är svårt för folk att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0