count to ten'

2011-02-10 | 18:59:08
Har precis skrivit klart min jävla apu-rapport. (TILL JENNIFER: man skulle bara skriva en ju din tokbajs!) Nu har jag bara en jäävla powerpoint kvar som jag vet att jag har tjatat hej villt om här på bloggen, men så blir det när ah jag vet inte. Men får väl börja på den så jag kan sluta tjata. Blir ju att man typ skriver det för att påminna sig själv med, aja nu ska jag sluta.

Flitig dag annars tycker jag, dock kändes provet ganska skit även fast jag pluggat men allt kan inte gå som en dans på rosor. Trött var jag på bussen hem också, (kanske inte egentligen) men sov en stund gjort jag iaf. Nu ska jag nog lägga ihop datorn och sätta mig vid tven ett tag, eller fråga mamma om hon e suger på att spela kort för det var länge sen.
Hörs iaf.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Man ska skriva en för mfl och en för bransch? Roland har ju sagt att han inte ville ha lennarts skit på sin, så han blir nog inte glad då ;)

2011-02-11 @ 20:00:40

URL: http://perssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0