dentist'

2011-02-24 | 15:25:49
Se på fan! Jag kanske får tandställning iaf, eller hon där trodde säkert att jag har mer fel innan hon kollade eftersom hon sa "du får inte tandställningen den här gången och inte nästa" Sen när hon kollade så blev hon tveksam typ och sa att det var charmigt med att inte ha precis raka tänder (själv hade hon spikraka tänder). Fick iaf ta en massa kort, och göra äckliga tandavgjutningar eller vafan det heter. Kändes som hela underkäken skulle följa med när hon skulle dra bort den. Sen ringde hon till någon snubbe i Eskilstuna och så fick jag en ny tid. Fast jag tror det låtar åt att det inte blir någon och jag orkar inte ens bry mig längre så.

Nu ska jag gå och käka lite nyttiga flingor och slänga i mig en smoothie innan jag drar iväg med bussen till Erna. Hörs därifrån eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0