die hard'

2011-02-15 | 20:45:57
Detta är nu en officiel (?) bajsdag rent ut sagt!

* Jag har gått utan att komma framåt typ
* Varit stel som en kärring p.g.a kylan
* Väntat i kylan på bögsjöbussen i Vingåker
* Köpte choklad i väntan p.g.a arghet
* Fått 8-17:30 pass på APU:n (DÖ GUNNEL, DÖ!)
* Upptäckt att min redovisning behövs fyllas på med hela TRE FUCKING MINUTER
* Tröstätit lite godis jag hittat hemma
* Det gick inte att beställa det jag ville från Ikea
* Jag var BAJSHUNGRIG när jag kom hem så jag typ dog
* Jag hittade inte ena gamla datorn som jag skulle kolla på
* Jag fattade inte den andra gamla datorn
* Jag vill ta ett bad men har inte tid egentligen
* Jag måste hålla mig vaken till minst (räknar) typ tolv för att hinna med det jag måste

* Hittade en kopparröd färg på Ica men upptäckte sen att det var toning
* Jag fryser hela bajstiden!

inte i ordning.
Ah, ni hajar läget liksom. Plus att jag aldrig kommer ihåg allt för mitt jävla minne!
BAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0