!

2011-02-18 | 09:30:21
Det vart inget bloggande igår, jag startade inte ens datorn, tog inte ens upp den ur väskan. Varför ? Jo för jag kom hem, Melinda kom. Jag färgade håret, åt, tvättade ur håret. Sen när Melinda och Hanna hade gått så spelade jag kort med mamma och syster. Klockan blev halv åtta och jag gick och kollade på halv åtta hos mig, följt med Navy CIS och sen CSI Miami. Sen kom ett till avsnitt av CSI Miami men somnade där någon gång i soffan, vaknade sedan tio i två och var vaken en stund innan jag somnade igen.

Idag slutar vi kvar över tio tror jag, grymt skönt. Mamma ska nog hämta mig i Vingåker så ska jag tigga en peng. Ska nämligen in till Jennifer sen igen och vi ska gå och köpa choklad (MARABOU FUCKING MANGO (ÄÄÄLSKA !!)) och en dricka skulle behövas.
Nej nu ska jag lyssna innan jag blir upptäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0