+

2011-02-21 | 14:39:00


Jag färgade med, som ni ser, Schwarzkopf. Det var dock en toning som ska hålla upp till åtta veckor, färgen var kopparröd. Eller ah, "grand canyon, copper red". Jag färgade det iaf i torsdags och det var to much red alltså, jag typ lös som ett stoppljus. Nu efter en tvätt är det faktiskt helt okej, fortfarande lite för rött i hårbotten i vissa ljus men annars tror jag att det är ganska så bra. Tror att det ser ut ungefär som på sista bilden. Den är tagen med min digitalkamera plus ute i vanligt ljus liksom. Inte heller redigerat några kontraster eller något så.
Ja, så för det som inte har något annat för sig.

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Har du en bättre bild på hårfärgen?

2012-08-04 @ 06:56:12

URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0