'

2011-02-27 | 14:42:39
Sov ovanligt länge idag, till tjugo över tolv typ och annars brukar jag vakna runt nio. Skönt det iaf. Gick upp och käkade en stor frukost och har sedan dess bara suttit och latat vid datorn. Som ni ser har jag gjort typ två eller tre små ändringar här. Vill göra om hela bloggen igen men för tillfället orkar jag inte så detta får hänga kvar ett tag till.
Nu ska jag ta på mig lite bättre kläder, typ som strumpor haha. Ska ta med mulle på promenad sen ska jag nog inte och lägga mig i ett bad eller något sånt. Hörs sen.


update: blev inte någon jävla promenad eftersom mamma tydligen inte kunde vänta i tio minuter så jag skulle ta hunden. eftersom hon är så jävla seg så skiter jag i promenad för tillfället och hoppas på att jag går senare istället. bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0