follow through'

2011-02-28 | 18:48:44
Har legat i badet ett tag och slogs av en stark doft när jag kom ut från badrummet. Så jag går ut i köket för att kolla och där luktade det ännu värre, går fram till maten, tar bort den från plattan, stänger av plattan, sätter på fläkten på högsta. Ungefär en centimeter bränt i botten, där rök våran mat... Dock var det inte jag som brände den utan jag vet inte riktigt vad som gick fel, det skulle nämligen stå ett tag och typ koka men antagligen så borde vattnet eller vad fan som va i typ kokat bort eller så va det för lite. Någonting gick riktigt snett iaf. Alltså mamma va ansvarig för maten för den som inte förstod.
Eftersom mamma inte är hemma nu heller så får väl jag ta tag i det hela, ta på min några kläder och ställa mig och köket och fixa ihop något. Usch låter himla jobbigt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0