going good'

2011-02-16 | 14:56:20
Idag har jag varit riktigt duktig i skolan tycker jag, så borde få typ asmånga tummar upp. Redovisat har jag gjort och ah jag kan väl inte säga att jag tyckte det var bra men det gick iaf och sen har jag skickat iväg låtsasbeställningar på ÖFAn och nu ska jag skicka iväg produktkataloger. Så ni hör ju, jag håller igång idag. Haha.
Slutar tre idag tror jag och då ska jag vänta i här i Katrineholm på bussen istället för Vingåker. Så ska följa med syster och Linn en sväng på stan. Skulle egentligen ha färgat håret idag men det var uppskjutet till imorgon så köper nog färg då istället. Har iaf bestämt mig nu med hjälp av Jennifer. Två kopparröda toning och en intensiv röd färg. Så gav Jennifer förslag att jag skulle tona i kopparröd (den såg asfin ut) och sen slinga med den röda för då även när toningen tvättas ut lite så är det fortfarande rött tack vare slingorna. Ah det låter bra så hoppas det blir bra.
Längtar hem förövrigt , till maten haha. Tjock :D


Såhär snygg var jag i måndags. haha

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, fan vad lik du är din mamma!

2011-02-16 @ 18:02:03

URL: http://perssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0