hey, what's new

2011-02-09 | 23:44:09
Hellu, Heejsan.

Under den korta (?) tiden jag varit borta så har jag hunnit med följande:
  • skrivit anteckningar till provet
  • hämtat tvätt i tvättstugan
  • duschat fort som fan
  • käkat kvällsmål
  • (glömt bort... tänker...)
  • äsch. glömt bort att det är torsdag imorgon, sedan kommit på det och blivit paff när jag kommer på att jag har intervju.
Den sista blev bara för att jag glömde bort det jag egentligen skulle skriva.
Ah ungefär så. (glömt bort igen)
Har hittat ännu fler klänningar till syster och även ett par skor som hon ville att jag skulle leta efter. Så det kommer väl upp någon gång till dig.

Ska snart packa ihop, fixa lite för morgondagen. Typ packa väskan, ta fram kläder och hoppas att jag inte får allt för mkt morgonfrilla av att sova med blött hår. Hoppas att det inte blir allt för knepigt imorgon, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0