in a different country'

2011-02-28 | 16:19:21
Orkar inte berätta en massa tråkigt om vart jag tog vägen igår eller vad jag gjort fram tills nu. Så säger såhär, till alla er mina smskompisar så har jag ett annat nummer för tillfället. Ni kan ju ta det utifall att, men jag kommer så småning om ha tillbaka mitt gamla. För dom som känner att dom har lust att sms inom kanske en månad så är det iaf - 0702669818. Varför jag lägger detta på bloggen istället för på facebook är det för att jag är typ hundra på att dessa fem som är mina "mesta" smskompisar läser, så facebook känns ganska onödigt då ingen annan vill ha tag i mig och eftersom det bara är tillfälligt.

För övrigt så kom jag hem för en stund sen och har tryckt i mig lite mellanmål, så ska nog hoppa i ett bad nu och sen lägga mig i sängen och kolla på en av alla filmer jag har här på datorn. Vet att min uppdatering suger och är tråkig, men jag orkar inte göra något åt den. Behöver inte oroa mig så mycket heller, tror inte ens folk läser utan tittar mest. Sen måste jag erkänna att det suger ganska mycket att blogga och mina bilder suger. Ovärt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0