just playing around'

2011-02-19 | 03:35:04
Kom för en stund sen hem till Jennifer. Det blev en rätt .. fartfylld kväll om man kan säga så. Vid drog till Martin typ ah någon gång runt nio kanske och där var Linus i full gång och han satte typ igång alla andra så vi dunka (kommer inte på något annat så dunka fick det bli) med både huvud och händer enligt Linus beskrivningar. Haha, jag hade iaf riktigt kul måste jag säga även fast vi kanske bara var några få pers och inte så mkt alkoholintag för mig. Vid ungefär halv tolv drog vi till bowlinghallen och drog en runda där, men tyvärr så suger jag så himla mycket så jag var med Linus. Jaa, efter det gick jag och hämta min mobil jag glömde hos Martin och sen vidare till Pungis typ. Där hängde vi tills klockan blev typ nästan 3.
Nu orkar jag inte skriva mer för jag fryser som en gris och ska krypa ner under mina två täcken jag fått här. Kommer skaka inatt ;)
Hörs senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0